Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja.
Celem głównym projektu jest dostosowanie szkolenia zawodowego w zawodach mechatronicznych do zapotrzebowania rynku pracy w dziedzinie organizacji i zarządzania produkcją dla 96 uczniów 6 techników z woj. łódzkiego oraz 6 nauczycieli z tych techników do IX 2018 r. Aby osiągnąć ten cel zaplanowano następujące zadania: 1. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć dodatkowych – zajęcia teoretyczne z zakresu organizacji i zarządzania produkcją – 56 h na ucznia 2. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć dodatkowych – zajęcia praktyczne z zakresu organizacji i zarządzania produkcją – 64 h na ucznia 3. Zakup wyposażenia pracowni mechatronicznej i szkolenie nauczycieli w zakresie jego obsługi. 4. Realizacja wysokiej jakości staży zawodowych dla uczniów – 150 h na ucznia Główne rezultaty: 96 uczestniczyć będzie w pozaszkolnych formach kształcenia oraz nabędzie kompetencje po opuszczeniu projektu, 6 nauczycieli kształcenia zawodowego podniesie swoje kwalifikacje, 96 uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego uczestniczyć będzie w stażach i praktykach u pracodawcy, 1 placówka kształcenia zawodowego doposażona zostanie w programie w sprzęt i materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kształcenia zawodowego. Grupę doc. stanowić będzie 96 uczniów (3K, 93 M) z 6 techników w ramach zawodowych szkół ponadgimnazjalnych : ZSP 9, 22, ZSP Tech-Inf , ZS Samochodowych, ZSP Kleszczów, ZSCEZiU Rawa Maz. z klas III i IV o kierunku: elektryk, elektronik, mechatronik i mechanik oraz 6 nauczycieli kształcenia zaw. (3K i 3M). Proj. realizuje 1 typ operacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.