Programujemy swoją przyszłość
CELEM GŁÓWNYM PROJEKTU jest wzrost poziomu kompetencji kluczowych (ICT, matematyczno-przyrodniczych, jęz. obcych), postaw i umiejętności istotnych na ryku pracy u 560 uczniów (290DZ, 270CH), w tym 2 uczniów (2CH) pos. niepełnosprawność, oraz umiejetności i kompetencji 60 nauczycieli (50K, 10M), ze Szkoły Podstawowej Nr 40 w Lublinie, poprzez zapewnienie wsparcia w postaci wysokiej jakości oferty edukacyjnej, opartej o indywidualnepodejście do ucznia (w szczególności ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi), obejmującej: zajęcia wyrównawcze i rozwijające uzdolnienia, zajęcia specjalistyczne, doradztwo edukacyjno-zawodowe, pomoc psychologiczno-pedagogiczną dla ucznia i szkolenia dla nauczyciela oraz odpowiednie wyposażenie szkoły w ramach Główne rezultaty; Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu [osoby] – 560 Uczniów (290K i 270M) Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu [osoby] – 60 Nauczycieli (50K i 10M) Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych [szt.] – 1 Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych [szt.] – 1 Grupę docelową projektu stanowi 560 uczniów klas I-VI (290K i 270M) w tym 2 dzieci z niepełnosp oraz 60 nauczycieli (50K i 10M) zatrudnionych w SP40 w Lublinie. Główne zadania, które zostaną zrealizowane w ramach projektuZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE UZDOLNIENIA I UMIEJĘTNOŚCI UCZNIÓW W ZAKRESIE KULUCZOWYCH KOMPETENCJI (IX 2017r – VI 2019r)STWORZENIE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 40 W LUBLINIE WARUNKÓW DO NAUKI PRZEDMIOTÓW MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH I ICT (VIII 2017r – VI 2019r)PODNOSZENIE KWALIFIKACJI I KOMPETENCJI NAUCZYCIELI ZATRUDNIONYCH W SP40 W LUBLINIE (IX 2017r – VI 2019r)ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE I INDYWIDUALIZACJA PRCESU NAUCZANIA (IX 2017r – VI 2019)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.