Szkoły Nowych Możliwości w Gminie Frampol
Celem głównym projektu jest: Zwiększenie szans edukacyjnych uczniów (UCZ) 4 szkół prowadzących kształcenie ogólne z gminy Frampol poprzez realizację w nich proj. edukacyjnego w okresie od 01.VIII.17r. do 30.VI.18r rozwijającego kompetencje kluczowe oraz redukującego niedobory społeczno-emocjonalne wśród min. 80% z 390 uczniów, poszerzającego kompetencje zawodowe min. 90% z 55 nauczycieli (N), a także umożliwiającego modernizację zaplecza dydaktycznego placówek. Grupą docelową projektu są: 3 Szkoły Podstawowe z terenu gm. Frampol i Szkoła Gimnazjalna we Frampolu, 395 uczniów/-nnic (142DZ,120CH) oraz 55 nauczycieli z SP w Teodorówce, Woli Radzięckiej, Frampolu i SG z Frampola. Zadania, które przewidziane są przewidziane do realizacji w ramach projektu: 1. Organizacja i realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów 2. Organizacja i realizacja wsparcia dla nauczycieli wszystkich przedmiotów 3. Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczych oraz pracowni ICT 4. Organizacja i realizacja doradztwa edukacyjno-zawodowego 5. Organizacja i realizacja zajęć specjalistycznych w ramach indywidualizacji pracy z uczniami Efektem realizacji projektu będzie nabycie kompetencji kluczowych i wiedzy o rynku pracy przez 286 uczniów (objętych wsparciem będzie 357, pozostała część objęta zostanie zajęciami specjalistycznymi dlatego grupa docelowa nie jest równa liczbie osób objętych tylko zajęciami z zakresu kompetecji kluczowych), podwyższenia kompetencji zawodowych przez min. 50 nauczycieli oraz unowocześnienie pomocy, materiałów dydaktycznych oraz zmodernizowanie 4 pracowni informatycznych i 4 pracowni przyrodniczych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.