Ambitna Szkoła
Cel – zpewnienie dobrej jakości kształcenia w Liceum Ogólnokształcącego im. Batalionów Chłopskich w Adamowie. Wsparciem objętych zostanie 46 uczniów (25dz, 21ch) oraz 24 nauczycieli (18K,6M) Szkoły. Zaplanowne wsparcie: 1. Zajęcia rozwijające dla uczniów z dziedzin: matematyczno-przyrodnicznych, języków obcych oraz TIK (32 uczniów: 18dz, 14ch) – zajęcia zwiększą motywację uczniów, poszerzą zainteresowania i wiedzę z zakresu kompetencji kluczowych na rynku pracy, rozwiną kreatywność, innowacyjność, pracę zespołową. 2. Indywidualne i grupowe doradztwo edukacyjno zawodowe dla uczniów (38 ucz, w tym 20dz, 18ch) – zajęcia przygotują uczniów do wejście na rynek pracy, pomogą wybrać dalszą ścieżkę zgodną z predyspozycjami ucznia. Doradztwo bezpośrednio przyczyni się do wykształtowania właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy. 3. Kursy dla nauczycieli z zakr.obsługi urządzeń cyfrowych i sprzętu informatycz, w tym mobilnego,zakupionego do szkoły i wykorzyst.narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym oraz w kształtowaniu u uczniów kreatywnośc, innowacyjności i pracy zespołowej (24 os., w tym: 18K, 6m) – zajęcia podniosą kompetencjie nauczycieli z zakresu kompetencji kluczowych oraz nowoczesnych narzędzi. Bezpośrednio wpłyną na atrakcyjność zajęć i zwiększenie motywacji uczniów do pracy. 4. Doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych, zakup sprzętu TIK i stworzenie szkolnej sieci komputerowej – dzięki doposażeniu uczniowie będą bardziej zaangażowani i zmotywowani do poszerzania wiedzy, zwiększy się atrakcyjność i zarazem efektywność zajęć.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.