Akademia ICT
Celem głównym projektu jest nabycie kluczowych kompetencji w zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK, niezbędnych na rynku pracy przez 230 os. bezrobotnych w wieku 25 lat i powyżej, o niskich kwalifikacjach z woj. lubelskiego (WL) do 31.12.2017r. Grupą docelową GD) jest 230 os. (138K/92M) bezrobotnych, w wieku 25 lat i więcej, o niskich kwalifikacjach (na poziomie co najwyżej ISCED 3), zamieszkałych na terenie woj. lubelskiego (WL), które z własnej inicjatywy zgłaszają chęć podniesienia, uzupełnienia i potwierdzenia umiejętności z zakresu TIK, w tym: – 70 os. (42K/28M) w wieku 50+ (30% UP) – 46os. (28K/18M) niepełnosprawnych (20% UP) – 92 os. (56K/36M) długotrwale bezrobotne (40%-UP) – 70 os. (42K/28M) z terenów wiejskich (30%-UP)-161 os. (97K/69M) – o niskim statusie ekonomicznym (dochód brutto na członka rodziny poniżej 1.000zł) W ramach projektu: -230 os. będzie uczestniczyć w szkoleniu (120 godz.) z zakresu TIK na poziomie B (średniozaawansowany) – 230 os. przystąpi do egzaminu zewnętrznego w celu uzyskania certyfikatu ECDL PROFILE potwierdzającego nabyte przez nich kompetencje cyfrowe TIK w obszarach zgodnych z wymaganiami ramy kompetencji TIK, na poziomie B. Rezultaty: – 230 os. nabędzie kluczowe kompetencje w zakresie obsługi komputera i internetu wymagane na rynku pracy – 230 os. zwiększą wiedzę w zakresie wykorzystywania komputera w życiu codziennym – 230 os. zdobędzie większą pewność siebie w zakresie wykorzystywania cyfrowych technologii w pracy i życiu codziennym -230 os. zdobędzie większą świadomość potrzeby kształcenia w zakresie TIK – 220 os. uzyska certyfikat ECDL Profile na poziomie B.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.