Opracowanie rozwiązania do semantycznego profilowania użytkowników Internetu na potrzeby emisji reklamy online, w oparciu o zaawansowane, autorskie metody semantycznej analizy treści
Celem głównym projektu jest opracowanie oprogramowania, które umożliwi dostarczanie wysokiej jakości danych – profili użytkowników – w celu precyzyjnego targetowania reklamy online za pośrednictwem platform RTB (Real Time Bidding). Rozwiązanie będzie oparte o zaawansowane metody analizy języka naturalnego (NLP – Natural Language Processing), a w szczególności analizę semantyczną treści konsumowanych przez użytkowników które w połączeniu z narzędziami z dziedziny sztucznej inteligencji takimi jak uczenie maszynowe, pozwolą na wielowymiarową i szczegółową mikrosegmentację bazy użytkowników oraz precyzyjne profilowanie, pomimo faktu, iż będzie się ono opierać na danych ekstrapolowanych. Rezultat projektu ma charakter innowacyjny w skali świata – dotychczas nie powstało tak zaawansowane rozwiązanie dedykowane dla języków fleksyjnych, do których zalicza się język polski. W celu realizacji projektu przewidziano realizację 5 zadań z zakresu badań przemysłowych oraz 2 zdań na etapie prac rozwojowych. Dodatkowo jedno zadanie obejmie wydatki dofinansowane w ramach pomocy de minimis. Rezultaty projektu zostaną wdrożone we własnej działalności przedsiębiorstwa. Dane generowane przez narzędzie będą oferowane za pośrednictwem platform RTB.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.