Badania nad opracowaniem efektywnych algorytmów odwzorowujących psychologiczne interpersonalne wzorce zachowań podczas nawiązywania kontaktów międzyludzkich oraz ich implementacja w formie innowacyjnej platformy internetowej, której celem będzie odtworzenie realnych procesów poznawczych w sferze online.
Celem Projektu jest osiągnięcie wzrostu konkurencyjności Wnioskodawcy poprzez zlecenie maksymalnie dwóm instytucjom naukowym, wyłonionym w drodze zapytania ofertowego, prac B+R nad psychologią Internetu (zadanie I) i z wykorzystaniem wyników tych badań opracowanie innowacyjnych algorytmów dla przyszłej Platformy, w ramach prac B+R (zadanie II). Po wdrożeniu prac B+R w formie Platformy, porównywalna będzie ona potęgą i prostotą użytkowania z wyszukiwarką internetową Google, indeksującą treści. Platforma, w odróżnieniu od Google, umożliwi użytkownikom dobrowolne „indeksowanie” własnej aktywności w Internecie (opracowanie algorytmów behawioralnych – innowacja produktowa) i budowanie własnego złożonego odbicia w świecie wirtualnym, by możliwe było ich wyszukiwanie. Realizacja Projektu i komercjalizacja wyników prac B+R, czyli opracowanie niezwykle innowacyjnego narzędzia internetowego, zapewni Wnioskodawcy przewagę konkurencyjną, a realizacja celów Projektu (w tym: łatwiejszy dostęp osób do specjalistów i ich know-how), możliwość dalszego rozwoju i wzmocnienie pozycji na rynku. Wnioskodawca planuje udostępniać usługi w tzw. modelu „freemium”, gdzie podstawowe funkcje są za darmo (pozwoli to zapewnić stały organiczny przyrost użytkowników), natomiast bardziej zaawansowane, służące do celów komercyjnych, jak np. tworzenie wizerunku w sieci (profile firmowe, portfolio, „wizytówki” i inne usługi B2B) za opłatą abonamentową. Pierwszą grupę docelową stanowią osoby, chcące poznawać w świecie rzeczywistym inne osoby w ramach swoich obszarów zainteresowań, a Platforma będzie jedynie narzędziem do ich odnalezienia i kanałem komunikacji. Drugą stanowią zarówno osoby prawne jak i fizyczne, które wykorzystają to narzędzie do znalezienia partnera biznesowego, prywatnego lub specjalisty, czy każdej innej osoby, tak łatwo, jak obecnie wyszukuje się strony internetowe za pomocą wyszukiwarek indeksujących treści. Etapy planuje się realizować z zastosowaniem metody Scrum Agile
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.