Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług dla studentów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – e-SGGW

nazwa beneficjenta
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
wartość projektu
1 211 580,44 zł
dofinansowanie z UE
956 019,71 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem głównym projektu jest rozwój społeczeństwa informacyjnego w ramach regionu poprzez zwiększanie liczby oraz jakości usług, udostępnianych w formie elektronicznej przez SGGW. Cele bezpośrednie • Zwiększone wykorzystanie e-usług w ramach sektora edukacji województwa mazowieckiego poprzez wprowadzenie 5 dodatkowych e-usług na poziomie 4 i 5. • Zwiększenie atrakcyjności oferty SGGW poprzez radykalne usprawnienie 6 procesów administracji i kształcenia w trybach front-office. W ramach projektu nie jest budowany od podstaw nowy system, a rozbudowywany jest o nowe funkcjonalności już istniejący w SGGW od ponad 25 lat system HMS Solution. Efektem realizowanego projektu będą e-usługi w obszarze „front office”. Wdrożenie nie będzie obejmowało inwestycji w obszarze „back-office”. Projekt wdroży następujące e-usługi, z którymi powiązane są wymierne korzyści dla użytkowników: – „e–obiegówka” – e-weryfikacja zobowiązań studenta względem Uczelni i instytucji współpracujących z Uczelnią. (poz. 5) – „e-wnioski stypendialne” – elektroniczne składanie wniosków stypendialnych wraz z możliwością wprowadzenia niezbędnych informacji związanych np. z dochodem. Umożliwi wstępną weryfikację słuszności wniosku oraz wysokości stypendium (poz. 4) -„e-oferta dydaktyczna” – studenci mogą wybierać przedmioty do realizacji wraz z możliwością wyboru grupy, prowadzącego, dnia i godziny realizacji zajęć (poz 4.) „e-pensum” – moduł ten umożliwia rozliczanie kadry dydaktycznej Uczelni w ramach wypracowanych godzin (pensum). możliwość kontrolowania czasu pracy wykładowców i rozliczanie ich za faktycznie wykonaną pracę (poz. 4) „e-plan zajęć” – przygotowanie harmonogramu i właściwe rozmieszczenie zasobów (zajęć, wykładowców, sal), spełniających indywidualne wymagania wykładowców (poz 4). Ponadto projekt przewiduje rozbudowę sieci WiFi. Grupą docelową jest 23 000 studentów i doktorantów, a także 2 500 pracowników (nauczycieli, pracowników administracyjnych, w tym pracowników wydział

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.