Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim

nazwa beneficjenta
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W RADOMIU
wartość projektu
3 027 454,39 zł
dofinansowanie z UE
2 419 995,51 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m. Radom
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt polega na wykorzystaniu technologii informacyjnych i komunikacyjnych (dalej: TIK) do obsługi procesów związanych z edukacją na uczelni wyższej, jaką jest Wnioskodawca – Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia 10 nowoczesnych e-usług rodzaju „front-office” (Płatności, Podania, Wnioski, Decyzje, Ogłoszenia, Monity, Karta obiegowa, Repozytorium, Kontakt, Księgarnia akademicka). Realizacja planowana jest na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Całkowity koszt projektu wynosi 3 035 660, 91 zł brutto. Głównym celem Projektu jest świadczenie e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim. Cele szczegółowe:1. Wdrożenie 10 innowacyjnych e-usług; 2. Uruchomienie systemu teleinformatycznego; 3. Digitalizacja i udostępnienie on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego. Uczelnia kształci obecnie każdego roku blisko 6 500 studentów i zatrudnia 623 pracowników, w tym 373 nauczycieli akademickich i 250 pozostałych pracowników. Stanowią oni grupę docelową Projektu, tj. to właśnie oni będą korzystać z wdrożonych e-usług. Zakres rzeczowy Projektu obejmuje zakup zarówno wartości niematerialnych i prawnych wraz z usługami towarzyszącymi, jak i środków trwałych, które wspólnie pozwolą na wdrożenie 10 nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną oraz 2 komponentów uzupełniających, które to usprawnią i stworzą system informatyczny. Projekt składa się z następujących zadań: 1. Prace przygotowawcze (07.2016 r. – 09.2016 r.) – utworzenie studium wykonalności; 2. Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych niezbędnych do wdrożenia e-usług (01.01.2017 r. – 31.03.2017 r.) – polegające na przeprowadzeniu procedury przetargowej i dokonaniu zakupów; 3. Budowa systemu e-usług (01.04.2017 r. – 31.12.2017 r.) – polegające na pracach dot. tworzenia oprogramowania i instalacji sprzętu, 4. Informacja i promocja (01.01.2017 r. – 31.12.2017 r.).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.