Rozwój firmy CFT Precyzja poprzez zwiększenie eksportu.
Celem projektu jest promocja marki CFT Precyzja oraz internacjonalizacja produktów i usług świadczonych przez Wnioskodawcę na rynkach europejskich i bliskowschodnich. Cel ten zostanie osiągnięty przez udział w imprezach wystawienniczych rekomendowanych przez firmę consultingową ,w roli wystawcy oraz towarzyszące im działania promocyjne i informacyjne. Celem ogólnym jest zwiększenie konkurencyjności firmy przez zwiększenie eksportu, co jest zgodne z celem osi priorytetowej nr III w RPO WM. Cele szczegółowe to: – zwiększenie przychodów z eksportu – zmniejszenie zależności od rynku polskiego (dywersyfikacja) – promocja marki CFT Precyzja – lepsze poznanie i dostosowanie się do wymagań klientów zagranicznych – podpisanie nowych kontraktów handlowych – pozyskanie nowych rynków zagranicznych Sposób osiągnięcia tych celów został opisany w załączonej strategii eksportowej. Realizacja projektu doprowadzi do wprowadzenia innowacyjnych osłon balistycznych opracowanych w firmie na rynki światowe, zwiększy rozpoznawalność marki CFT Precyzja oraz zwiększy przychody firmy i umożliwi jej dalszy rozwój.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.