Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

e-Usługi w Gminie Bochnia

nazwa beneficjenta
GMINA BOCHNIA
wartość projektu
1 656 885,38 zł
dofinansowanie z UE
995 769,84 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
bocheński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu obywateli (A2C) oraz przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych. Projekt pozytywnie wpłynie na wzmocnienie potencjału E-administracji poprzez zwiększenia dostępu obywateli i przedsiębiorców do zasobów i usług publicznych poprzez wdrożenie systemu informatycznego oferującego szereg elektronicznych usług publicznych. W wyniku realizacji projektu możliwe będzie korzystanie z informacji i zasobów sektora publicznego oraz e-usług publicznych w sposób otwarty, a wiec nieodpłatnie, z dowolnego miejsca, także przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. W wyniku realizacji projektu eliminowane będą powielające się funkcjonalności oraz zapewniona zostanie neutralność technologiczna i bezpieczeństwo danych. Zakres rzeczowy obejmuje: 1.Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej 2.Infrastruktura teletechniczna 3.Infrastruktura sprzętowa 4.Zakup licencji systemu e-Urząd 5.Polityka bezpieczeństwa 6.Szkolenia użytkowników i administratorów 7.Promocja projektu 8.Nadzór inwestorski – Inżynier projektu Szczegółowy opis zawarto w dokumentacji technicznej oraz punkcie C.2.3. Projekt ma zasięg lokalny. W ramach projektu zostaną udostępnione usługi: Usługi na 5 poziomie(7 szt.) a)Elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych. •Złożenie formularza przez ePUAP; •Publikacja informacji w Portalu Internetowym Usług Publicznych (PIUP)o wysokości zobowiązania; •Płatności internetowe •Informacja podatnika przez ePUA, e-mail, aplikację mobilną Usługobiorcami są osoby fizyczne b)Elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości, rolny, leśny osób prawnych: •Złożenie formularza deklaracji przez ePUAP •Publikacja informacji w PIUP o wysokości zobowiązania •Płatności internetowe •Informacja podatnika przez ePUAP, e-mail, aplikację mobilną Usługobiorcami są osoby prawne (w tym przedsiębiorcy) c)Elektroniczna obsługa podatku od

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.