Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozbudowa elektronicznego systemu obiegu dokumentów wraz z integracją z systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta i Gminy oraz rozbudowa systemów udostępniających e-usługi w Wieliczce

nazwa beneficjenta
GMINA WIELICZKA
wartość projektu
1 003 444,06 zł
dofinansowanie z UE
738 831,81 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
wielicki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W wyniku realizacji projektu możliwe będzie korzystanie z informacji i zasobów sektora publicznego oraz e-usług publicznych – w sposób otwarty i przy możliwie najmniejszych barierach w ich wykorzystaniu, z dowolnego miejsca, także przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Zaplanowane w ramach projektu e-usługi mają charakter lokalny (obszar 1 gminy) i będą stanowić dedykowany i udoskonalony gminny portal usług publicznych dla klientów urzędu, którymi mogą być zarówno podatnicy jak i inwestorzy. W wyniku realizacji projektu eliminowane będą powielające się funkcjonalności oraz zapewniona zostanie neutralność technologiczna i bezpieczeństwo danych- dostarczone oprogramowanie będzie zapewniało kompatybilność z platformą elektronicznych usług publicznych ePUAP poprzez mechanizmy integracyjne bez powielania funkcjonalności platformy ePUAP. Bezpośrednim wynikiem projektu będzie udostępnienie elektronicznych usług publicznych, których właścicielem będzie Gmina Wieliczka: 1. eUsługa PODATKI LOKALNE (aktualizacja usługi z poz.4 do poz. 5 : 3 e-Usługi) ,w tym: 1.1. Pełna elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych 1.2. Elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości, rolny, leśny osób prawnych 1.3. Elektroniczna obsługa podatku od środków transportowych: Końcowe produkty jako nowe lub ulepszone usługi, w tym nowe funkcjonalności, grupy usługobiorców ,systemy informatyczne i aplikacje, – zostały opisane szczegółowo: zał.nr 16.1. str.1-7 Przyjęte rozw. techn. i techno. dla e-Usługi PODATKI LOKALNE zostały opisane szczegółowo: zał.nr 16.2. str.11-13 2.e-usługa: GOSPODARKA ODPADAMI (aktualizacja usługi z poz.4 do poz. 5 : 1 e-Usługa),w tym: 2.1. Elektroniczna obsługa zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych Końcowe produkty jako nowe lub ulepszone usługi, w tym nowe funkcjonalności, grupy usługobiorców ,systemy informatyczne i aplikacje, – zostały opisane szczegółowo: zał.nr 16.1. str.8-10 Przyjęte rozw. techn. i techn

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.