Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego

nazwa beneficjenta
POWIAT KRAKOWSKI
wartość projektu
24 191 667,05 zł
dofinansowanie z UE
13 657 324,08 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
m. Kraków
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Planowane inwestycje obejmują: W zakresie prac zasadniczych: • Dostawa bazy danych zobrazowań lotniczych wraz z dostawą ortofotomapy. • Digitalizacja dokumentów analogowych PZGiK. • Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB. W ramach tego działania zostały przewidziane prace objęte limitem do 15% wydatków kwalifikowanych. • Nadzór nad prawidłowym wykonaniem cyfryzacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EGiB i dostawą bazy danych zobrazowań lotniczych. • Zatrudnienie pracownika w JST. W zakresie e-usług oraz towarzyszących mechanizmów informatycznych: • Zakup i wdrożenie nowych e-usług w liczbie 3, każda na 4-tym poziomie dojrzałości: „Zdalna aktualizacja bazy danych EGiB” dla jedn. wyk. geod., „Sklep geodezyjny on-line” dla dowolnych podmiotów w tym osób fizycznych, „Obsługa inwestorów i projektantów” dla podmiotów zajmujących się procesem inwestycyjnym. Opis e-usług znajduje się w załączniku nr 4 do wniosku. • Integracja istniejących jak i wdrażanych e-usług z platformą ePUAP oraz z systemem płatności elektronicznych co poprawi funkcjonalność wszystkich e-usług. • Przebudowa strony internetowej JST w celu udostępnienia e-usług w globalnej sieci Internet. • Zakup i wdrożenie aktualizacji silnika bazy danych. W zakresie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania: • Zakup wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego. • Zakup stacji fotogrametrycznej. • Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego serwerowego, oprogramowania operacyjnego, bazodanowego i pomocniczego wraz z konfiguracją rozwiązania. Dzięki digitalizacji analogowych dokumentów PZGiK i ich włączenia do bazy danych PZGiK, zapewnione będzie elektroniczne zarządzanie rejestrami publicznymi. Przedmiotowy projekt służy wdrożeniu standardów funkcjonowania cyfrowego urzędu i osiągnięciu awansu cyfrowego w ramach administracji publicznej poprzez: • Wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych biorących udział

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.