Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego w powiecie olkuskim.

nazwa beneficjenta
POWIAT OLKUSKI
wartość projektu
6 834 064,71 zł
dofinansowanie z UE
5 695 034,29 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
olkuski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W związku z zadaniami, jakie stoją przed Wnioskodawcą, przede wszystkim rosnącymi oczekiwaniami i potrzebami użytkowników w zakresie dostępu do informacji przestrzennej oraz realizacji usług on-line, podjęto decyzję o realizacji projektu umożliwiającego zaspokojenie bieżących potrzeb, przy jednoczesnym wsparciu inicjatyw podejmowanych na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego. W ramach przedmiotowego projektu przewidziana jest rozbudowa istniejącego systemu o funkcjonalności umożliwiające wdrożenie nowych e-usług. Przedsięwzięcie, zgodnie z tytułem, polega na zwiększeniu dostępności do cyfrowego zasobu geodezyjnego Powiatu Olkuskiego, w efekcie wdrożenie i udostępnienie e-usług z dziedziny geodezji i kartografii, umożliwiających procedowanie dokumentów za pomocą platformy e-PUAP (Ilekroć we wniosku jest mowa o systemie e-PUAP należy przez to rozumieć system e-PUAP lub system równoważny aktualnie funkcjonujący) z wykorzystaniem kwalifikowanych podpisów elektronicznych lub profili zaufanych. Zatem, projekt stanowi inwestycję, dzięki której nastąpi znacząca, innowacyjna zmiana procesu organizacyjnego w urzędzie. Jednocześnie zaplanowana w projekcie integracja e-usług z e-PUAP oraz e-SOD stwarza okazję do automatyzacji przebiegających w Starostwie Powiatowym procesów biznesowych, ich precyzyjne planowanie oraz zapewnia obsługę i kontrolę procesów realizacji usług. Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań procesowych z wykorzystaniem najnowszych technologii ICT, dotychczas stosowanych u wnioskodawcy jedynie w ograniczonym zakresie, umożliwi kompleksową obsługę klienta zewnętrznego, skrócenie czasu potrzebnego na obsługę klienta, zmniejszenie ilości wizyt w urzędzie oraz wzrost efektywności pracy. Projekt służy wdrożeniu standardów funkcjonowania cyfrowego urzędu, ponieważ umożliwi informatyzację procedur administracyjnych oraz zarządzanie nimi, posłuży zapewnieniu elektronicznego dostępu do informacji sektora publicznego w obszarze informacji przestrzennej oraz zapewni i

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.