Wdrażanie strategii działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa Miraculum SA.
Głównym celem projektu jest pełna realizacja zadań zmierzających do rozszerzenia działalności eksportowej firmy na nowe rynki zagraniczne – Kolumbia, Malezja, Wietnam. Dodatkowym efektem projektu będzie wzmocnienie pozycji firmy na rynkach na których już są eksportowane produkty firmy (Francja, Rosja, Włochy). Projekt będzie realizowany zgodnie z założeniami zamówionej strategii (dokument planistyczny). Firma zrealizuje projekt w ciągu 12 miesięcy pomiędzy 1 maja2016 a 30 kwietnia 2017. W ramach projektu przewiduje się realizacje następujących działań: 1. Udział w międzynarodowych targach w roli wystawcy: (SALUD Y BELLEZA 2016 w Kolumbii, COSME TOKYO 2017, COSMOPROF 2017 we Włoszech) 2. Zakup usług z zakresu określenia potencjalnych partnerów handlowych, wyszukiwania i doboru partnerów na wybranych rynkach zagranicznych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych (także ich przeprowadzenie) – na rynkach: wietnamskim, malezyjskim, kolumbijskim, rosyjskim, francuskim. Dodatkowo pozyskane będą strategie finansowania dt. wskazanych rynków docelowych. Budżet projektu jest optymalny i zakłada najlepsze podejście stosunku nakładów do oczekiwanych kosztów. Projekt ma neutralny wpływ na realizację zasad horyzontalnych Unii Europejskiej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.