Wdrożenie strategii/planu działalności międzynarodowej na 4 rynkach zagranicznych
Celem ogólnym projektu jest wdrożenie strategii/planu działalności międzynarodowej, która umożliwi realizację celu eksportowego spółki Edrone sp. z o.o , jakim jest rozwój działalności firmy na wybranych nowych rynkach docelowych (Niemcy, Wielka Brytania, Portugalia, Stany Zjednoczone. ). Wyrażać się to będzie w rozwoju regularnej sprzedaży nowego produktu ( Systemu Edrone)będącego przedmiotem eksportu na wybranych rynkach zagranicznych. Osiągnięcie niniejszego celu będzie możliwe poprzez pozyskanie odbiorców na rynkach docelowych. Edrone to pierwszy system klasy Social CRM stworzony dla ecommerce (nowa kategoria CRM, określana również jako eCRM lub Social CRM), pozwala on zapisywać wszystkich użytkowników (eklientów) odwiedzających sklep Internetowy i przetwarzać ich dane osobowe w czasie rzeczywistym, po to, aby komunikować się z eKlientami lepiej i skuteczniej, za pomocą takich kanałów Internetowej Komunikacji Podczas realizacji projektu Wnioskodawca weźmie udział w 8 imprezach o charakterze wystawienniczo-targowym: 1) eComerce Expo Berlin (2 lutego 2017 r.), 2) Colision USA, (2-4 maja 2017r. ), 3) NEOCOM 2017 Dusseldorf (11-12 października 2017r.), 4) Internet Retailing Expo Birmingham (5-6 kwietnia 2017 r.), 5) B2B Marketing Expo 2017 (28-29 marca 2017 r.), 6) targi CeBIT w Hanowerze (20-24 marca 2017 r.), 7) eCommerce Expo London (27-28 września 2017 r.), 8) WebSummit Lisbon, (6-9 listopada 2017 r.) Projekt zostanie zrealizowany w okresie od 01-01-2017 do 30-12-2017
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.