Znaczący wzrost pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa PETMEX COMPANY poprzez zdobycie odbiorców na nowych rynkach zagranicznych.
Głównym celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa PETMEX COMPANY poprzez zdobycie nowych rynków zbytu. W celu przygotowania firmy na prezentację swojej oferty na nowych rynkach zagranicznych została opracowana strategia działalności międzynarodowej. W sposób pełny przedstawia ona możliwości przedsiębiorstwa oraz jego atuty. Przedsiębiorstwo przygotuje do wdrożenia na nowych rynkach swoich produktów – gryzaki dla zwierząt (uszy wieprzowe, łapki kurze). Dotychczas firma nie prowadziła działań sprzedażowych na rynku izraelskim i indyjskim a przygotowana strategia zostanie zrealizowana w pełnym zakresie. W wyniku tego zaplanowano przeprowadzenie następujących działań: – Opracowanie Strategii działalności międzynarodowej – Opracowanie koncepcji marki/Wizerunku przedsiębiorstwa na wybranych rynkach – zaprojektowania materiałów marketingowych – Dostosowanie produkcji (produktu i jego właściwości) do wymagań docelowych rynku zagranicznego – opracowanie koncepcji marki i opakowania produktu – Udział w targach branżowych – Interzoo – w ramach tej grupy zadań przewiduje się wynajem powierzchni wystawowej, obsługę techniczną targów, transport zabudowy i eksponatów oraz zakwaterowanie pracowników Spółki podczas targów.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.