„Specjalistyczne doradztwo z zakresu budowania lojalności klienta wobec marki” realizowane w wymiarze 120 godzin dla firmy Bee & Honey Sp. z o.o. działającej w branży wydawniczej oraz dystrybucyjnej.
Przedmiotem projektu jest „Specjalistyczne doradztwo z zakresu budowania lojalności klienta wobec marki” realizowane w wymiarze 120 godzin dla firmy Bee&Honey sp. z o.o. działającej branży wydawniczej oraz dystrybucyjnej artykułów dla pszczelarstwa. Celem doradztwa jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez badanie, analizę, a następnie stworzenie strategii działań zwiększających poziom lojalności klientów. Doradztwo będzie świadczone w formie realizacji następujących działań: a)Badanie rzeczywistego poziomu lojalności klientów z pomocą wskaźnika NPS – 60 godzin / co najmniej 50 przebadanych klientów firmy Łysoń, b)Pogłębiona analiza sumy i składowych doświadczeń klienta (Customer Experience) w kontakcie z marką (np.za pomocą narzędzi: Customer Journey Map) – co najmniej 40 godzin doradztwa. c)Opracowanie strategii dotyczącej zwiększenia poziomu lojalności klientów – co najmniej 20 godzin doradztwa. Efektem będzie stworzenie 1 dokumentu zawierającego wyniki i analizę przeprowadzonych badań oraz wnioski i zalecenia składające się na strategię budowania lojalności klienta wobec marki firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.