Integracja przedszkolaków w Gminie Zator
Projekt realizowany od VI.2017 do VIII.2018 r. Celem głównym projektu jest utworzenie 30 nowych miejsc przedszkolnych (dla 15dz./15ch.) w 2 oddziałach integracyjnych na terenie gminy Zator dla dzieci 3-8 lat (dzieci pełnosprawnych 3-6 lat oraz dzieci z orz. o potrzebie kształcenia specjalnego 3-8 lat), w tym 10 dzieci niepełnosprawnych (8dz/2ch), wsparcie rodziców dzieci niepełnosprawnych (10 os., w tym 4k/6m) poprzez org. warsztatów psychologicznych oraz zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji założonych celów poprzez adaptację i wyposażenie części budynku przeznaczonej na funkcjonowanie przedszkola w okresie od VI.2017 do VIII.2018. Grupa docelowa: 30 dzieci (15dz/15ch) (z gmin Zator ( 25 os., w tym 11dz.), Przeciszów ( 2os., w tym 1dz.) , Tomice ( 1os., w tym 1dz.) , Spytkowice ( 1os., w tym 1dz.) , Osiek ( 1os., w tym 1dz.)), w tym 10 os. niepełnosprawnych (8dz./2ch.) 10 rodziców (4k/6m) dzieci niepełnosprawnych uczęszczających do przedszkola 1 uczestnik instytucjonalny: Przedszkole Szczęśliwy Karpik prowadzone przez Fundację Przywołaj Uśmiech Główne zadania: 1)Adaptacja pomieszczeń na potrzeby prowadzenia oddziałów integracyjnych przedszkola 2)Zakup wyposażenia przedszkola 3) Zapewnienie działalności bieżącej nowo utworzonych oddziałów integracyjnych przedszkola 4)Realizacja zajęć dodatkowych wyrównujących stwierdzone deficyty Główne rezultaty: Liczba miejsc wychowania przedszkolnego dofinansowanych w programie: 30 os. (15dz./15ch.) Liczba dzieci objętych w ramach programu dodatkowymi zajęciami zwiększającymi ich szanse edukacyjne w edukacji przedszkolnej: 30 (15dz./15ch.)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.