Naukowa ekspedycja w Gminie Bochnia
Celem projektu jest podniesienie u uczniów ze szkół objętych projektem kompetencji w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz kompetencji informatycznych poprzez prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ze szczególnymi potrzebami, podniesienie kompetencji i kwalifikacji nauczycieli oraz doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i sprzęt TIK oraz wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych. Projektem zostanie objętych: – 750 uczniów – 116 nauczycieli – 15 szkół (7 SP i 8 Gim) W ramach projektu przewidziano następujące działania realizowane w każdej ze szkół: – zajęcia rozwijające i wyrównawcze dla uczniów w zakresie przedmiotów mat.-przyr oraz infromatyki, – szkolenia dla nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie wykorzystania TIK oraz dla nauczycieli przedm. Mat-przyrodniczy w zakresie m.in. wykorzystania met. Eksperymentu – doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne do nauczania przedm. Mat.-przyrod. – doposażenie szkół w pomoce i sprzęt TIK Główne rezultaty: Liczba naucz., którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu 100 Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu 600 Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych 15 Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych 15
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.