W Gminie Radłów uczymy się na 6!
Celem projektu jest wysokie nasilenie kompetencji kluczowych i postaw niezbędnych na rynku pracy 367 uczniów 5 szkół podstawowych ((184D, 183C) i 211 uczniów 3 Gimnazjów (106D, 105C) z Gminy Radłów osiągnięte przez realizację dodatkowych zajęć rozwijających, kół zainteresowań, projektów edukacyjnych i Indywidualnych Planów Rozwoju, oraz rozwój kompetencji informatycznych i merytorycznych 112 Nauczycieli tych szkół. Grupę docelową, zakres i formy realizacji projektu opracowano na podst. diagnoz w 8 szkołach zatwierdzonych przez organy prowadzące i analizy zainteresowania projektem nauczycieli, uczniów i rodziców (05-09.2016) U, którzy mają problem z opanowaniem podstawy programowej z matematyki i przedmiotów przyrodniczych będą podnosić kompetencje przez dodatkowe zajęcia dodatkowe, a U osiągający dobre wyniki zainteresowani rozwojem kompetencji uczestniczyć w kołach zainteresowań i projektach edukacyjnych. U ze znacznymi deficytami kompetencji kluczowych w tym językowych, postaw kreatywności, innowacyjności i pracy zespołowej rozwiną je dzięki stypendiom. W grupie docelowej będzie też 100% U 8 szkół ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dzięki projektowi U będą będą mieli świadomość zagrożeń w cyberprzestrzeni, a nauczyciele dowiedzą się jak uczyć unikania ich. 112 Nauczycieli rozwinie umiejętność wykorzystania TIK na lekcjach, a 2 podniesie wiedzę merytoryczną w zakresie edukacji z matematyki. Uczniowie w ciągu 2 lat trwania projektu podniosą kompetencje kluczowe z matematyki, przyrody i kompetencje informatyczne o 40% w stosunku do zdefiniowanego poziomu wyjściowego, rozwiną umiejętność unikania zagrożeń w Internecie o 60%.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.