Wzrost konkurencyjności firmy Gniotpol Trailers poprzez realizację działań eksportowych i promocyjnych, w tym udział w targach.
Przedmiotem projektu jest wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, poszerzenie współpracy gospodarczej i promocja Firmy.
Wszystkie zaplanowane w projekcie działania wynikają ze strategii rozwoju Przedsiębiorstwa i dotyczą m.in.:
- udziałów w międzynarodowych targach,
- promocji Firmy na rynku krajowym i zagranicznym,
- poszerzania współpracy gospodarczej w ramach spotkań z potencjalnymi kontrahentami.
Wszystkie zaplanowane działania mają przyczynić się do rozwoju Firmy, wzmocnienia jej pozycji konkurencyjnej na rynku krajowym i zagranicznym oraz wzrost przychodów z eksportu.
Okres realizacji projektu: 2015-10-08 – 2017-12-31
M.L.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.