Prace B+R nad dwoma systemami alternatywnego zasilania pojazdów samochodowych paliwem LPG w fazie ciekłej
W ramach projektu opracowano dwa systemy zasilania samochodów paliwem LPG, wykorzystujące ideę wtrysku gazu LPG w fazie ciekłej (systemy V i VI generacji). Oto zalety stworzonych instalacji, w porównaniu do istniejących na rynku rozwiązań: Pompy paliwa znajdują się poza zbiornikiem gazu, dzięki czemu można zatankować większą ilość paliwa i zwiększa się zasięg pojazdu; Zastosowanie pomp paliwa na zewnątrz zbiornika umożliwia również zasilanie silników o większej niż dotychczas mocy; Systemy są kompatybilne ze standardowymi zbiornikami i zaworami, co wpływa na obniżenie kosztu całej instalacji; Opracowany system VI generacji jest uniwersalny i może być stosowany do każdego typu silników; Opracowane rozwiązania bazują na autorskim systemie pomp i rozdzielaczy paliwa, co zapobiega przedostawaniu się LPG do zbiornika benzyny i na odwrót. Mieszanie się paliw może utrudnić lub nawet uniemożliwić uruchomienie silnika pojazdu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.