Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa HANBUD Henryk Pruszyński poprzez wdrożenie produkcji innowacyjnych modeli blach trapezowych linii Revolution
Projekt sprowadza się do wdrożenia produkcji innowacyjnych modeli pokryć z blach trapezowych linii Revolution. W efekcie wdrożona zostanie produkcja 2 materiałooszczędnych modeli blach trapezowych. Wprowadzone do produkcji nowe kształty profili są komercjalizacją przeprowadzonych na zlecenie wnioskodawcy prac B+R. Celem zleconej pracy B+R było poszukiwanie optymalnych kształtów profili blachy trapezowej (wzoru przetłoczenia), które przy zachowaniu wymaganych parametrów związanych z wytrzymałością, uzyskają większą powierzchnie krycia (taki dobór przetłoczenia wstęgi blachy, który pozwoli na uzyskanie wymaganej sztywności pokrycia, a jednocześnie w najmniejszym stopniu zmniejszy szerokość wstęgi). W wyniku prac badawczych zaproponowano 4 warianty. Zamodelowanej profile blach trapezowych zostały również przeanalizowane pod kątem badań preferencji i oczekiwań klientów oraz trendów architektonicznych. Uzyskane w ten sposób 2 kształty zostały zastrzeżone jako wzór przemysłowy. Zostały one dla rozróżnienia i podkreślenia wyjątkowych cech określone marketingową nazwą Revolution. Efektem opisanego rozwiązania będzie zaoferowanie odbiorcom 2 nowych modeli blach trapezowych, które z uwagi na znaczne zmniejszenie zużywanego surowca, średnio o 5%, będą stanowić konkurencyjną, atrakcyjną ofertę, która z uwagi na swoje unikalne cechy, obecnie nie jest oferowana na rynku regionalnym i krajowym. Zakres inwestycyjny jest ściśle związany z wdrożeniem innowacyjnych modeli Revolution i sprowadza się do zakup 2 specjalistycznych linii do profilowania blach, specjalistycznego systemu pakującego, wózków widłowych, budowę hali magazynowej, jej wyposażenia w system magazynowy regałów oraz instalacje fotowoltaiczną. Dodatkowo na potrzeby projektu zostanie zakupiony specjalistyczny program informatyczny do wyliczeń sztywności pokryć dachowych i optymalizacji doboru blach trapezowych Revolution celem wprowadzenia ekoinnowacji marketingowej bazującej na podnoszeniu świadomości klientów.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.