Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Poprawa zdolności produkcyjnych poprzez nowe inwestycje i wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie BRADRO.

nazwa beneficjenta
BRADRO PAWEŁ BRAUN, MACIEJ DROŹDZIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
wartość projektu
1 497 820,20 zł
dofinansowanie z UE
500 000,00 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
białostocki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
1.5. Wspieranie przedsiębiorczości i zatrudnienia w gminach, których rozwój uwarunkowany jest siecią Natura 2000
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem, celem projektu jest zwiększenie wielkości produkcji tarcicy i pozyskanie nowych rynków zbytu, poprzez zakup nowoczesnych maszyn wykorzystywanych w cyklu produkcyjnym oraz dodatkowe zatrudnienie 9 osób w okresie do jednego roku po zrealizowaniu projektu. Projekt jest realizowany w siedzibie spółki: Ogrodniczki, ul. Sosnowa 23, gmina Supraśl, powiat białostocki. Firma zwiększy wydajność, ilość i wielkość pozyskiwanych zleceń handlowych uniezależniając się od jednego kluczowego dostawcy. Założono dywersyfikację rynków zbytu i odbiorców co zapewni większą stabilizację prowadzonej działalności i ograniczy zagrożenia utraty nagłej rynku zbytu. BRADRO stanie się bardziej konkurencyjny na rynku lokalnym i regionalnym. Będzie mógł pozyskiwać większa ilość zamówień z rynku krajowego bez straty dla obecnie obsługiwanego kontrahenta. Poprzez to wzrośnie konkurencyjność naszego regionu. Założono osiągnięcie następujących wskaźników produktu i rezultatu: Wskaźniki produktu: 1. Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje) (CI 6) – 997820,20 PLN 2. Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotację – 1 przedsiębiorstwo 3. Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie – 1 przedsiębiorstwo 4. Liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie działań prośrodowiskowych – 1 przedsiębiorstwo 5. Liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie ekoinnowacji – 1 przedsiębiorstwo Wskaźniki rezultatu: 1. Wzrost zatrudnienia we wspieranych przedsiębiorstwach O/K/M (CI 8) – 9 osób. Projekt zostanie zrealizowany w 1 etapie w okresie od 14 czerwca 2017r do 29 września 2017r. Przyjęto, iż przedsięwzięcie zostanie zrealizowane w postaci 2 zadań: Zadanie 1: Zakup ładowarek kołowych teleskopowych (sztuk 2) Okres realizacji: od 14.09.2017r do 29.09.2017r. Zadanie 2: Zakup ładowarki kołowej (1 sztuka). Okres realizacji: od 21.09.2017r – 29.09.2017r.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.