Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Utworzenie żłobka miejskiego w Zambrowie

nazwa beneficjenta
GMINA MIASTO ZAMBRÓW
wartość projektu
815 381,18 zł
dofinansowanie z UE
693 070,84 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
zambrowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
2.2. Działania na rzecz równowagi praca – życie
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest utworzenie miejskiego żłobka w Zambrowie z 24 miejscami opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, a tym samym wsparcie 36 osób (34K,2M) pełniących funkcje opiekuńcze po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowywaniem dziecka. Zamierzeniem Gminy Miasto Zambrów – Beneficjenta jest umożliwienie matkom i ojcom powrotu na rynek pracy. Projekt jest odpowiedzią na zidentyfikowany problem dysproporcji w sytuacji kobiet i mężczyzn na rynku pracy oraz brak miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w stosunku do istniejących potrzeb w Zambrowie (liczba dzieci w wielu do 3 l na dz. 30.03.2016 to 804), co szczegółowo zostało przedstawione w analizie problemowej, pkt. IV.2 wniosku. W ramach projektu zakłada się realizację następujących zadań: 1.Dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń na cele żłobka 2.Organizacja placu zabaw 3.Uruchomienie i funkcjonowanie żłobka W ramach projektu planuje się adaptację i wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych, tak aby spełniały wymogi Ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz Rozporządzenia w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek. W ramach projektu utworzone zostaną 3 grupy, po 12 dzieci (KiM) poniżej 3 roku życia w każdej grupie. W okresie 1 IX 2017-31 VIII 2018 2 grupy po 12 dzieci, w okresie 1 IX 2018-31 VII 2019 1 grupa po 12 dzieci. W tym celu przewiduje się prace adaptacyjne i dostosowawcze: – modernizację techniczną i adaptację, wyposażenie w podstawowy sprzęt i meble oraz pomoce dydaktyczne, 2 sal o pow. 65,94 m2 i 67,85 m2, – dostosowanie i wyposażenie 2 toalet, – wyposażenie kuchni w niezbędny sprzęt, – wyposażenie pomieszczenia do przechowywania osobistych rzeczy dzieci, szatni, pralni. – zorganizowanie placu zabaw. Beneficjent deklaruje i zapewnia, iż utworzone 24 miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 będą funkcjonowały co najmniej 2 lata po zakończeniu realizacji projektu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.