„Przedmioty przyrodnicze – kluczem do zawodów przyszłości”. Wyższa jakość kształcenia przedmiotów chemiczno-biologicznych w I LO w Białymstoku dzięki nauczaniu poprzez eksperyment i współpracy z jednostką naukowo-badawczą
Cel projektu: Celem gł. proj. jest wzrost jakości kształcenia I LO w B-stoku w obszarze rozwoju kompetencji, umiejętności i zainteresowań 176 uczniów/uczennic klas I-III o profilu przyrod. i med. w zakresie nauk przyrodn., poprzez wdrożenie nauczania chemii i biologii w oparciu o metodę eksperymentu, przeszkolenie kadry nauczycielskiej, rozwój współpracy szkoły ze środowiskiem naukowym w powiązaniu z wymogami lokalnego rynku pracy, do 30.06.2019 r. Gr. docel.: uczn. klas I-III o prof. przyrodniczym i medycznym I LO w B-stoku – 176 os. (136K, 40M). Gł. rezultaty: 1. Liczba szkół, w których pracownie przedmiot. wykorzystują doposażenie do prowadz. zaj. edu – 1 2. Liczba ucz., którzy nabyli kompet. klucz. po opuszczeniu programu – 176 3. Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifik. lub kompetencje po opuszczeniu programu – 5 4. Liczba uczniów klas III I LO w B-toku, którzy nabyli wiedzę w zakresie indywid. ścieżki eduk.-zawod. – 64 Główne zad.: 1. Zaj. doskonalące z chemii dla ucz. prowadz. metoda eksperymentu 2. Zaj. z biologii i chemii dla ucz. zdolnych prowadz. metodą eksperymentu 3. Metoda eksperymentu – szkolenia dla nauczycieli przedm. przyrod. 4. Kompetentni na rynku pracy – zaj. rozwijające właściwe postawy/umiejętności ucz. 5. Doposaż. pracown. chem. I LO w niezbędny sprzęt 6. Doradztwo edu.-zawod. dla ucz. kl. III biorących udział w proj. Wsparcie realizowane w ramach proj. stanowi uzupełnienie działań prowadz. przez szkołę przed rozpocz. realizacji proj. Nakłady na realiz. zaj. dod. nie ulegną zmniejszeniu w trakcie trwania proj. w stosunku do nakładów średniom-cznych z 12 m-cy poprzedz. rozpocz. realiz.proj. Założenia przedsięwzięcia oparte zostały na indywid. diagnozie szkoły w zakresie rozwoju placówki. Przeprowadz. diagnoza została zatwierdz. przez organ prowadzący. Działania prowadzone będą z uwzględnieniem indywid. potrzeb rozwojowych i edu. oraz możliwości psychofizycznych ucz. projGł. rezultaty: 1. Liczba sz
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.