Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie
Celem ogólnym Projektu jest poprawa atrakcyjności Gminy Michałowo jako miejsca zamieszkania i prowadzenia aktywności ekonomicznej mieszkańców poprzez zmniejszenie tzw. niskiej emisji zanieczyszczeń pochodzących ze spalania paliw konwencjonalnych podczas produkcji energii cieplnej i elektrycznej. Celem bezpośrednim projektu jest wzrost efektywności energetycznej obiektu użyteczności publicznej – Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie – poprzez jego termomodernizację wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii Przedmiotem projektu jest głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie. Zakres projektu obejmuje: – termorenowację budynku poprzez ocieplenie elewacji, dachu oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej – modernizację instalacji c.o. i c.w.u. – zastąpienie istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej centralą wentylacyjną nawiewno – wywiewną z wymiennikiem obrotowym oraz odzyskiem ciepła z powietrza wywiewanego – budowę elektrowni fotowoltaicznej o mocy 20kW – wymianę istniejącego oświetlenia tradycyjnego na energooszczędne oświetlenie typu LED. Bezpośrednią grupą docelową są pracownicy i uczniowie Zespołu Szkół (499 osób), a także mieszkańcy Gminy, którzy w dłuższym okresie odczuwać będą pozytywne efekty ekologiczne związane z poprawą efektywności energetycznej obiektu. Produkty: – Liczba zmodernizowanych energetycznie budynków – 1 szt. – Powierzchnia użytkowa obiektów poddanych termomodernizacji – 5444 m2 Rezultaty: – Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej –3675,23 GJ/rok – Ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej – 82,10 MWh/rok
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.