Algorytm predykcji trasy kierowcy - studium wykonalności
Koncepcja badań nad algorytmem opiera się na następujących działaniach: ·Przegląd dotychczasowych prac naukowych w temacie predykcji tras ·Pozyskanie danych o sieci dróg (np. GDDKiA, serwisy map OpenStreetMap, Automapa i inne) lub symulacja sieci, łącznie z projektem bazy do udostępniania tych danych dla algorytmu ·Pozyskanie danych o trasach kierowców (serwisy nawigacji: Automapa, Yanosik, NaviExpert, Google) lub symulacja takich tras, łącznie z projektem bazy do udostępniania tych danych dla algorytmu ·Opracowanie mechanizmu porównującego wyniki predykcji algorytmu z danymi rzeczywistymi ·Poszukiwanie i usprawnianie algorytmu dla wydajnej metody obliczenia prawdopodobieństwa przejazdu przez kierowcę odcinka A-B, biorąc pod uwagę trasę, którą do tej pory przejechał ·Opracowanie sprzętowych wymagań dla uruchomienia w/w algorytmu W projekcie planowane są następujące działania prowadzące do opracowania studium wykonalności wyżej opisanej koncepcji badań: a) Zebranie informacji o pracach naukowych w temacie predykcji tras b) Określenie zakresu i ilości danych potrzebnych do badań c) Określenie możliwości i warunków pozyskania tych danych d) Opis kadry potrzebnej do wykonania badań (ilość, kompetencje) e) Określenie zasobów innych niż ludzkie potrzebnych do wykonania badań f) Określenie rodzaju badań naukowych g) Zaplanowanie kolejności i wzajemnych relacji pomiędzy poszczególnymi badaniami h) Utworzenie harmonogramu badań i) Oszacowanie kosztów
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.