Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Analiza zakresu koniecznych prac B+R mających na celu stworzenie w pełni automatycznej książki przychodów i rozchodów dostępnej dla przedsiębiorców on-line.

nazwa beneficjenta
PODKARPACKA IZBA GOSPODARCZA
wartość projektu
61 500,00 zł
dofinansowanie z UE
42 500,00 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
m. Krosno
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest przygotowanie do wdrożenia nowego produktu opartego na posiadanych już przez Wnioskodawcę doświadczeniach z e-księgowości poprzez analizę zakresu i wykonalności prac badawczo-rozwojowych, szczególnie komunikacji człowieka z komputerem. Dzięki nim możliwe będzie wprowadzenie na rynek w pełni automatycznego, innowacyjnego systemu księgowego, nie wymagającego wprowadzania ręcznie jakichkolwiek danych poza wystawianymi przez firmę własnymi fakturami. Kluczowym aspektem będzie tu określenie zakresu prac B+R prowadzących do określenia optymalnego z tego punktu zastosowania zamiany papierowej faktury kosztowej (ewentualnie innego dokumentu kosztowego o równoważnym dla faktury znaczeniu) na cyfrowe rekordy bazy danych. Realizacja projektu przyczyni się do realizacji planów Wnioskodawcy dotyczących wprowadzenia na rynek zupełnie nowego produktu księgowości on-line, dostarczającego nie spotykanych u żadnych konkurentów funkcjonalności, dzięki czemu przyczyni się do rozwoju oferty podmiotów z terenu Podkarpacia działających w branży ITC, a więc w obszarze strategicznym dla rozwoju województwa, określonym także w RSI. Na wszystkich etapach projektu zostanie zachowana zasada równości szans kobiet i mężczyzn i niedyskryminacji, Wnioskodawca nie prowadzi różnicowania przy zatrudnianiu czy udzielaniu zleceń ze względu na płeć, zachowując zasadę niedyskryminacji takich grup społecznych jak niepełnosprawni. Stosuje zasadę takiego samego wynagrodzenia, za taką samą pracę dla wszystkich pracowników. W procesie decyzyjnym bierze udział cały zespół projektowy (kobiety i mężczyźni), który posiada wiedzę z zakresu równości płci. Projekt realizuje także zasadę zrównoważonego rozwoju, zachowując równowagę pomiędzy ochroną przyrody, ekonomią oraz jakością życia, umożliwiając ograniczenie zużycia papieru oraz harmonijnie łącząc potrzeby rozwoju gospodarczego i ekologii przy poszanowaniu dobra społeczeństwa i praw jednostki, w tym szczególnie pracowników.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.