Stworzenie oraz wdrożenie intuicyjnego systemu zarządzania usługami serwisowymi w branży IT
Celem projektu jest wzrost sprzedaży w wyniku wdrożenie nowego, innowacyjnego intuicyjnego systemu zarządzania usługami serwisowymi w branży IT. Pozwoli to nie tyle na zwiększenieilości wykonywanych usług, ale przede wszystkim na wejście w segment dużych zleceń o bardzo krótkich okresach realizacji (np. 4 godziny od czasu przyjęcia zgłoszenia). Stanowić to będzierównież atrakcyjną ofertę dla dużych klientów korporacyjnych ze względu na wysoki poziom optymalizacji kosztów obsługi serwisowej, które stanowią znaczną część budżetówkontraktowych, ponieważ oferowany przez nas system zapewnia ścisłą i bieżącą analizę zapotrzebowania na sprzęt umożliwiając jego szybką relokację lub zamówienie nowych elementów odproducentów. System będzie składał się z czterech integralnie związanych ze sobą elementów: aplikacyjnego, sprzętowego, magazynowego, zarządzającego.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.