Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Inteligentny Mielec - eMiasto Przyszłości.

nazwa beneficjenta
GMINA MIEJSKA MIELEC
wartość projektu
6 923 168,19 zł
dofinansowanie z UE
4 204 121,66 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
mielecki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. Podniesienie efektywności i dostępności e-usług
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Miejskiej Mielec poprzez dostarczenie mieszkańcom gminy i podmiotom gospodarczym nowoczesnej, otwartej i cyfrowej platformy e-usług administracji lokalnej. Przedmiotem projektu jest realizacja szeregu działań merytorycznych mających doprowadzić do uruchomienia w Gminie Miejskiej Mielec 32 eusług o co najmniej trzecim poziomie dojrzałości świadczonych w układzie A2B i A2C i 2 usług A2A. Przedsięwzięcie jest realizowane na obszarze Mielca w 44 lokalizacjach – Urzędzie Miejskim oraz podległych mu jednostkach. Produktami projektu będą: 3 e-usługi wewnątrzadministracyjne, 1 podmiot udostępniający usługi A2A, 26 podmiotów udostępniających on-line informacje sektora publicznego, 1 uruchomiony system teleinformatyczny, 16 TB zainstalowanej przestrzeni dyskowej w serwerowni.Zakres rzeczowy projektu obejmuje: 1) wykonanie okablowania sieci LAN w lokalizacjach objętych projektem (ok. 200 punktów sieci), połączenie siecią światłowodową wszystkich lokalizacjiprojektu oraz przygotowanie profesjonalnej, centralnej serwerowni na potrzeby wszystkich jednostek. 2) Dostawę, instalacje i wdrożenie aktywnego sprzętu sieciowego w jednostkach organizacyjnych objętych projektem 3) Dostawę, instalację i wdrożenie serwerów wraz z systemem backupu i archiwizacji danych 4) Uruchomienie wirtualnej platformy komunikacyjnej łączącej w sobie wszystkie możliwe kanały komunikacji Urzędu z obywatelem (telefonia IP, wideokonferencje, chat, itp.) 5) dostawę instalację i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego oraz aplikacji celowych (Biuro Obsługi Mieszkańca, aplikacja miejska mobilna, aplikacja przedszkolna, budżet obywatelski) 6) przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji dla wdrożonego systemu ITi uzyskanie certyfikatu bezpieczeństwa. 7) prace wspierające realizację projektu (doradztwo prawne, analizy).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.