Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Korczyna
Celem głównym (strategicznym) niniejszego projektu jest: Podniesienie poziomu dostępu do e-usług publicznych w zakresie oświaty świadczonych drogą elektroniczną i możliwości ich wykorzystania na terenie Gminy Korczyna dla społeczeństwa.Cele szczegółowe: – nabycie narzędzi pozwalających na faktyczne wykorzystanie zaimplementowanych e-usług – rozwój systemów informatycznych wspomagających realizację zadań publicznych w Gminie Korczyna i ułatwiających procesy związane z załatwianiami spraw uczniów i ich rodziców- zaspokojenie potrzeb w zakresie infrastruktury informatycznej (sprzęt) umożliwiające dostęp do pełnej i aktualnej informacji oświatowej- umożliwienie komunikacji z interesariuszami – rodzicami uczniów i uczniami (przyjmowanie zgłoszeń) poprzez dostępne kanały komunikacji teleinformatycznych,- usprawnienie zarządzania poprzez wykorzystanie nowoczesnych i dostępnych systemów teleinformatycznych Gminie Korczyna oraz jednostek oświatowych im podległych.- poprawa informacji o dostępności oświatowych e-usług publicznych- udostępnienie e- usług w zakresie edukacji- wzrost poziomu wykorzystania e-usług publicznych w obszarze oświaty, wynikający z dostosowania oferty do aktualnych potrzeb społeczeństwa, dzięki różnego rodzaju kanałom dostępu,- komunikacja z pozostałymi interesariuszami – szkołą i jej pracownikami.Zakres rzeczowy: 1. Zlecenie opracowania koncepcji technicznej projektu 2. Zlecenie opracowania studium wykonalności 3. Budowa i aktualizacja e-usług wraz z konfiguracją i integracją 4. Promocja
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.