Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa nowoczesnej infrastruktury dla potrzeb opieki nad dziećmi do lat 3 w Rudniku nad Sanem - budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego - etap II

nazwa beneficjenta
GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM
wartość projektu
1 163 325,44 zł
dofinansowanie z UE
981 732,83 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
niżański
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Strategicznym celem podejmowanego projektu jest zwiększenie dostępności mieszkańców Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do żłobka miejskiego, oferującego opiekę nad dziećmi do lat 3. Przedmiotem projektu jest budowa nowego Żłobka Miejskiego w Rudniku nad Sanem, w celu zapewnienia opieki nad dziećmi w wieku 0 – 3 lata. Zakres podejmowanego projektu dotyczy jedynie prac związanych z budową i wyposażeniem projektowanego żłobka. Projekt przewiduje budowę nowego żłobka na działkach o nr ewid. 2502/13, 2503/7 i 2498/2 w Rudniku nad Sanem, w miejscu obecnie działającego przedszkola. Podejmowana inwestycja stanowi II etap projektu budowlanego obejmującego budowę kompleksu przedszkolno – żłobkowego wraz z placem zabaw. Projekt obejmuje budowę żłobka z dwoma salami, w tym jedną dla 18 dzieci w wieku 0-1 lat o powierzchni 49,84 m2 oraz drugą dla 25 dzieci w wieku 1 – 3 lat o powierzchni 67,24 m2. W ten sposób docelowo przewiduje się objęcie opieką żłobkową w sumie 43 dzieci z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem. Powierzchnia zabudowy żłobka wyniesie 240,64 m2, kubatura budynku żłobka 1269,55 m3, powierzchnia użytkowa 209,38 m2. Dodatkowo na potrzeby funkcjonowania żłobka przewiduje się zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia służącego prowadzeniu zajęć i codziennej opiece nad dziećmi. W żłobku przewidziano pomieszczenia: przedsionek z aneksem wózkowni, hol – szatnia, sala zabaw, pomieszczenie porządkowe, magazyn, nocnikownia, sala zabaw, pomieszczenie na leżaki, wc – umywalnia – pom. porządkowe, magazyn pokarmu naturalnego, pom. socjalno – szatniowe, toaleta dla niepełnosprawnych, toaleta dla personelu, toaleta zewnętrzna dla niepełnosprawnych. Projekt wykazuje wpływ na politykę równych szans, ponieważ stwarza szanse korzystania z wybudowanej infrastruktury osobom niepełnosp., poprzez budowę podjazdu i toalety dla osób niepełnos. W projekcie uwzględniono rozwiązania wpływające na efektywność energetyczną zastosowanie materiałów izolacyjnych i nowoczesnych urządzeń.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.