Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa domu pomocy społecznej w Sanoku – Światło Nadziei

nazwa beneficjenta
CARITAS ARCHIDIECEZJI PRZEMYSKIEJ
wartość projektu
4 582 866,89 zł
dofinansowanie z UE
3 478 832,26 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
sanocki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Potrzeba realizacja niniejszego projektu wynika z przeprowadzonej analizy potrzeb w zakresie usług dla osób starszych oraz niepełnosprawnych z terenu powiatu sanockiego oraz Miasta Sanok. Głównymi problemami są: 1. Niedostateczna liczba placówek świadczących wsparcie w obszarze pomocy osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym 2. Zwiększenie się liczby osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 3. Brak środków na konieczne inwestycje w zakresie infrastruktury społecznej na terenie miasta Sanok Głównym celem projektu pn. „Budowa Domu Pomocy Społecznej w Sanoku- ŚWIATŁO NADZIEI” jest wzrost dostępności do infrastruktury i usług społecznych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, poprzez budowę oraz wyposażenie domu pomocy społecznej, do końca IV kwartału 2017 roku. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez następujący zakres rzeczowy projektu: – 1. Budowę nowego obiektu na cele domu pomocy społecznej – na parterze lokalizuje się część administracyjną, rehabilitację, salę gimnastyczną, pokój terapeutyczny, pomieszczenia techniczne, kuchnię wraz z jadalnią, świetlicę, miejsce kultu religijnego oraz 1 pokój 2- osobowy wraz z łazienką, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 1 pokój 1- osobowy wraz z węzłem sanitarnym, na poddaszu zlokalizowano 27 pokoi 1-osobowych wraz z węzłami sanitarnymi, gabinet pomocy doraźnej, pokój dziennego pobytu, punkt biblioteczny, pokój gościnny oraz pomieszczenia techniczne. 2. Wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych, w tym kolektory słoneczne 3. Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu 4. Zagospodarowanie terenu. Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie 1775,50 m2. Rezultatem projektu będzie Wzrost zatrudnienia we wspieranych podmiotach (innych niż przedsiębiorstwa) – 9 osób, Liczba osób korzystających z usług świadczonych w społeczności lokalnej w obiektach objętych wsparciem projektu – 40 osób, oraz Liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym korzystająca z usług świadczonych w obiektach objętych wsparciem

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.