Nowe miejsca dla dzieci z niepełnosprawnościami w Przedszkolu Artystyczno-Językowym "Tęczowa Przygoda" w Baninie
Cel głw.:zwiększenie dostępności edu.przedszkolnej dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu gminy Żukowo w okresie 01.09.2016 – 31.03.2019 poprzez dostosowanie 10 trwałych miejsc edukacji przedszkolnej dostosowanych do potrzeb dzieci z niepełnosprawnością. Cele szczegółowe: a)dostosowanie 2 sal Przedszkola „Tęczowa Przygoda” oraz placu zabaw do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami oraz w okresie 01.09.2016-31.08.2017.b)wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych 141 dzieci z przedszkola „Tęczowa Przygoda” w okresie 01.09.2017-31.08.2018 c)podniesienie jakości edukacji przedszkolnej poprzez rozszerzenie oferty OWP o dodatkowe zajęcia kompensacyjne dla 79 dzieci o SPE w okresie 01.10.2017-30.06.2018 d)podniesienie umiejętności i kompetencji zawodowych 6 nauczycieli przedszkolnych w zakresie pracy z dziećmi o specjalnych potrzeba edukacyjnych oraz kompetencji językowych (kompetencje kluczowe)w okresie 01.04.2017 – 31.03.2019.Grupa doc. – nauczyciele przedszkola(6 os.) oraz dzieci w wieku przedszkolnym,uczęszczające do tej placówki(141 dzieci) w tym 79 dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych,a wśród nich 10 dzieci z niepełnosprawnością. Zadania: 1. Doposażenie sali dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym dzieci z niepełnosrawnościami; 2.Wyposażenie pomieszczenia dla potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami – Sala Doświadczania Świata; 3.Zajęcia edukacyjne rozwijające kompetencje kluczowe; 4. Zajęcia kompensacyjno – wyrównawcze; 5. Szkolenia dla nauczycieli;6. Organizacja integracyjnego placu zabaw.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.