Implementacja nowej platformy sprzedażowej celem automatyzacji realizowanych z udziałem Kontrahentów procesów biznesowych
W ramach realizacji projektu Wnioskodawca wdroży system B2B, w celu usprawnienia procesów biznesowych. Implementacja oprogramowania zapewni szeroko pojętą automatyzację procesów zachodzących zarówno wewnątrz firmy jak również w relacjach handlowych z kontrahentami zewnętrznymi: osobami prowadzącymi działalność – własne sklepy stacjonarne oraz sklepy internetowe. Zaimplementowane oprogramowanie, zostanie zintegrowane z systemem handlowo – magazynowym Comarch ERP Optima Wnioskodawcy, w związku z czym zapewni szereg funkcjonalności, nie możliwych do zaoferowania przy pomocy obecnie dostępnej platformy sprzedażowej. Ponadto, implementacja nowego rozwiązania informatycznego, pozwoli również Wnioskodawcy wejść w nowy obszar biznesowy: rynek e-sprzedaży dla klienta detalicznego. Prace zrealizowane w ramach projektu obejmą: wykonanie platformy B2B wraz z sklepem internetowym.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.