Demontaż, unieszkodliwienie oraz zastąpienie wyrobów azbestowych materiałami nieszkodliwymi dla zdrowia w budynkach stanowiących własność Gminy Bytom.
Przedmiotem projektu jest demontaż i utylizacja płyt azbestowo cementowych ze ścian zewnętrznych, poddasza i dachu budynków przy ul. Armii Krajowej 54b, ul. Stalmacha 5 i ul. Olszewskiego 15 w Bytomiu oraz ich zastąpienie materiałami nieszkodliwymi dla zdrowia człowieka. Projekt realizowany będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres projektu obejmuje zarówno prace budowlane (usunięcie i utylizacja płyt azbestowych wykonanie dociepleń i dachu, roboty towarzyszące i pochodne) jak i działania – nieinwestycyjne (przygotowanie i promocja projektu). Łączna wartość projektu to 1.500.000,00 PLN brutto, a okres realizacji inwestycji to II kw. 2017 – III kw. 2018.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.