Kompetencje kluczem do przyszłości. Poprawa jakości edukacji w Szkole Podstawowej nr 9 w Sosnowcu
Projekt zmierza do poprawy jakości kształcenia w zakresie kluczowych kompetencji tj. matematyki, przyrody, j. angielskiego i informatyki na poziomie szkoły podstawowej oraz wdrożenie metody Tomatisa jako elementu procesu indywidualizacji pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz uczniami młodszymi. Projekt adresowany jest do uczniów klas IV, V i VI, uczniów młodszych oraz do nauczycieli SP nr 9 w Sosnowcu. W ramach projektu prowadzone będą obowiązkowe zajęcia dodatkowe z wymienionych przedmiotów, priorytetowym obszarem wzrostu kompetencji, wynikającym z diagnozy, jest matematyka. Celem podniesienia efektywności kształcenia powstanie pracownia przyrodnicza. Na potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami i uczniów młodszych zostanie zakupiony sprzęt do terapii metodą Tomatisa, a nauczyciele odbędą szkolenia pozwalające im wdrożyć i prowadzić zajęcia tą metodą. Liczba uczestników projektu to 290 uczniów i 9 nauczycieli. Projekt realizowany będzie przez 2 lata, w SP nr 9.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.