Kompetencje Kluczowe w Szkole w Sadowiu
Projekt „Kompetencje Kluczowe w Szkole w Sadowiu” realizuje cel podniesienia kompetencji kluczowych oraz rozwój nauczania opartego o eksperyment i narzędzia TIK dla 128U (68K i 60M) i 16 N (14K i 2M). Projekt obejmuje wsparciem Publiczną Szkołę Podstawową im. Batalionów Chłopskich w Sadowiu w zakresie doposażenia pracowni przyrodniczych, matematyczny i zakup pomocy TIK oraz nauczycieli i uczniów klas IV-VII (rok szkol 2017/2018), a następnie jako kontynuację wsparcia klas IV-VIII (rok szkol 2017/2018). Główne wskaźniki do osiągnięcia to: liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu (68K i 60M) oraz nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje (14K i 2M) po opuszczeniu programu. Każdy uczeń (68K i 60M) będzie miał możliwość uczestnictwa w kilku typach wsparcia zgodnie ze ścieżką edukacyjną na którą składają się: -zajęcia dodatkowe wykraczające poza program szkolny z j. angielskiego (30h), z matematyki (30h), z przyrody (do wyboru: 16h z fizyki, 16h z chemii, 16 h z biologii, 16h z geografii), – warsztaty z umiejętności uczenia się (24h) oraz grywalizacji (24h). Dodatkowo: 30U (15K i 15M) weźmie udział w kursie ECDL (60h). Każdy nauczyciel (14K i 2M) otrzyma wsparcie w postaci kursu „e-Nauczyciel”(60h), Grywalizacja (24h) oraz Nowoczesne metody nauczania (24h). Kwota dofinansowania – 354.160,00 zł zł, a wkład własny 53.300,00 zł. Realizacja od 01.01.2018r. do 30.06.2019r. na terenie woj. św. powiat opatowski, gmina Sadowie (OSI – obszary o najgorszym dostępie do usług publicznych).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.