Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

„Zwiększenie udziału technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem Ahoj Czarter S.C. Sylwia Stępniak, Krzysztof Stępniak.”

kategoria
nazwa beneficjenta
AHOJ CZARTER S.C. SYLWIA STĘPNIAK, KRZYSZTOF STĘPNIAK
wartość projektu
228 400,00 zł
dofinansowanie z UE
73 902,44 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
węgorzewski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
1.4. Nowe modele biznesowe i ekspansja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Poprzez zwiększenie udziału technologii informacyjno – komunikacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, prowadzących m. in. do obniżenia kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, internacjonalizacji oraz usprawnienia kontaktów z klientem, Spółka nie tylko umocni swoje miejsce na rynku ale również pozyska nowych klientów korzystających głównie z nowych technologii informatycznych (rozwiązania sprzętowe i programowe). Do projektu wybrano ten zakres inwestycji, który w opinii wnioskodawcy w największym stopniu przyczyni się do wzrostu skali prowadzonej działalności, wejścia na nowe rynki zbytu (eksport usług), skierowania oferty do nowych grup klientów, zmniejszą sezonowość sprzedaży oferty przedsiębiorstwa. Wykonawca/wykonawcy oprogramowania oraz innych dostarczanych usług w ramach projektu będzie przez Wykonawcę wyłoniony zgodnie z zasadą konkurencyjności. Realizacja projektu pomoże umocnić markę AHOJ CZARTER. Przedmiotem projektu jest: 1. Zakup oprogramowania niezbędnego do zarządzania zasobami Spółki oraz kontaktami z klientami 2. Zakup sprzętu niezbędnego do optymalnego działalnia zakupionego oprogramowania 3. Promocja nowych rozwiązań informatycznych wspomagających proces sprzedaży usług 4. Szkolenia personelu obsługującego nowe wdrożone oprogramowanie 5. Tłumaczenia zawartych informacji w interfejsie użytkownika, co przełoży się na internacjonalizację świadczonych usług Projekt dotyczy m.in. następujących obszarów: – zarządzanie relacjami z klientami (E-CRM); zarządzanie dokumentami (EDM – Document Management);- wsparcie i automatyzacja pracy grupowej (EGA – Groupware Automation);- elektroniczna wymiana danych, informacji, dokumentów (EDI – Electronic Data Interchange). Zakres rzeczowy będzie wdrażany etapami od 02.01.2017 – rozpoczęcie procedury wyłonienia wykonawcy/dostawcy określonymi przez dostawcę oprogramowania: od zakupu sprzętu, poprzez instalację oprogramowania, szkolenia aż do usług promocyjno-infor., zakończonych maks. 29.12.2017r.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.