Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Grodziczno przez utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego
Cel projektu: Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej z gminy Grodziczno (woj. warm-maz) poprzez utworzenie 20 nowych miejsc dla dzieci w wieku przedszkolnym w ośrodku przedszkolnym w Nowym Grodzicznie poprzez doposażenie pomieszczeń, zatrudnienie kadry edukacyjnej, organizację zajęć dodatkowych niwelujących deficyty dzieci oraz podniesienie kompetencji rodzicielskich min 8 rodziców, w okresie od 1.08.2017 do 31.08.2018. Zadania: 1. Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych: W ramach zadania planowane jest utworzenie nowych 20 miejsc wychowania przedszkolnego w funkcjonującym OP w Nowym Grodzicznie dla dzieci w roczniku 2,5-3 lat. Przedszkole będzie otwarte w okresie 1.09.2017-31.08.2018. Nauczycielowi przysługuje urlop 7 – tygodniowy (35dni). Planujemy, że wykorzysta go od 13 lipca do 31 sierpnia. Zakres zadań: 1 zakup mebli, m.in.: szafki na pościel, stoliki i krzesła, biurko i krzesło dla nauczyciela. 2 zakup dodatkowego wyposażenie: wykładzina, magiczny dywan, zabawki, pomoce dydaktyczne na różne typy zajęć, pojemniki na zabawki, odtwarzacz DVD, CD, telewizor. 2. Funkcjonowanie nowych miejsc przedszkolnych: – zatrudnienie nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i pomocy przedszkolnej – realizacja zajęć logopedycznych – realizacja zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Grupa docelowa: 20 dzieci w roczniku 2,5-3 lat z gminy Grodziczno, min. 8 rodziców dzieci Efekty projektu: – utworzenie 20 miejsc wychowania przedszkolnego – uczestnictwo w projekcie 8 rodziców
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.