Równe szanse dla najmłodszych
Gł. celem proj jest wzrost liczby miejsc wych. przedszk.w Gm. Kisielice (woj. warm-mazur) poprzez utworzenie w okresie IX.17-VIII.18 dla 16 dzieci 3 i 4l. (5dz,11chł) 1 nowej grupy przedszk. w OP przy SP w Goryniu poprzez realiz zad. 1 tj. Utworzenia nowych miejsc wych. przedszk. w OP w SP w Goryniu. W ramach zad 1 poprzez zakup mebli, wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydakt. i zabawek zaadaptowane zostanie pomieszczenie na potrzeby nowych miejsc przedszk. Zostanie również w ramach proj oraz wkładu własnego sfinansowane bieżące funkcjon oddziału w postaci zatrudn. personelu, wyżywienia oraz kosztów utrzymania lokalu. Dodatk. proj w okr jego realiz. w ramach zad 2 ma na celu rozwój u 32 dzieci (13chł,19dz) z OP przy SP w Goryniu wiedzy i umiejętności poprzez udział w zaj. dodatk. zwiększających ich szanse eduk. z zakr gimnastyki korekcyjnej (2gr/140h) ; terapii pedagogicznej (1gr/35h); wad wymowy- logopedycznych (2gr/70h). Ponadto w ramach wniosku w zad 3 zaplanowano wzrost kompet. i kwalifik. 2 n-lek w ramach realiz. studiów podypl. o tematyce dot. pracy z dziećmi ze specjal. potrzebami eduk. Gr. doc. jest 32 dzieci (13chł,19dz.) w wieku przedszk. w tym 16 dzieci (5chł,11dz.) w wieku 3-4 lat zrekrutowanych do nowoutworzonej grupy i 16 dzieci (6chł.10dz.) z obecnie funkcjonujących grup przedszk.w wieku 5-6l. oraz 2 n-lki pracujące w OP. W ramach proj. zostanie utworzonych 16 miejsc wych. przedszk. na ter gm. Kisielice. Przeprowadzonych zostanie 245h zaj. dodatk.oraz 2 studia podypl. Wszystkie te działania przyczynią się skutecznie do rozwoju oraz podniesienia jakości eduk. przedszk. w Gm. Kisielice.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.