EFEKTYWNE TECHNIKI NAUCZANIA SZANSĄ NA SUKCES
1)Wzrost kompetencji kluczowych u 120 (70k/50m)ucz. ZSzUJN poprzez ich udział w projekcie 2) Zwiększenie szansy osiągnięcia przez uczniów lepszych wyników na egz.zewn.gim.i maturalnym z matematyki i przedmiotów mat.-przyr. 3) zwiększenie zainteresowania 55(34k/21m)uczniów przedm. mat.-przyr.poprzez czynne uczestnictwo w eksperymencie 4) Podniesienie komp.językowych 22(k)uczniów uzdolnionych 5) Podniesienie motywacji i pewności siebie 120(70k/50m)ucz. ZSzUJN poprzez wsparcie psychologiczne 6) Podnoszenie kompetencji 20(15k5m)n- li w zakresie wykorzystywania narzędzi TIK w nauczaniu przedmiotowym 7) Podniesienie jakości i atrakcyjności oferty edukacyjnej ZSzUJN w oparciu o doposażenie bazy szkoły w pomoce dyd.do nauczania w oparciu o m.eksperymentu i narzędzia TIK ZADANIA: – Zaj.wyrównawcze z matematyki w wykorzystaniem TIK – Laboratoria naukowo-techniczne z wykorzystaniem TIK – Laboratoria językowe dla uczniów zdolnych – Indywidualne wsparcie psychologiczne – Doskonalenie nauczycieli – Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK EFEKTY: 1) U nauczycieli nastąpi wzrost kompetencji 2) U uczniów nastąpi wzrost kompetencji 3) Polepszenie efektywności nauczania w ZSzUJN poprzez doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt PRODUKTY: -1597 godzin zajęć przyczyniających się do rozwoju komp.kluczowych – Objęcie wsparciem psychologicznym 120(70k/50m) uczniów o SPE – Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK – 20-zaświadczeń/cetryfikatów/dyplomów potwierdzających odbyte szkolenie n-li
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.