Szkoła z perspektywami
Celem projektu jest podniesienie umiejętności praktycznych i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wejścia na rynek pracy u 30 ucz.(1K/29M) poprzez współpracę z pracodawcami, kursy oraz staże zawodowe od 02.01.2017 do 31. 08.2017.Cele szczegółowe projektu: 1. Podniesienie kwalifikacji zawodowych u 30 uczniów (1K/29M) przez ukończenie warsztatów i kursów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy do 31.08.2017 2. Podniesienie umiejętności praktycznych do przyszłego zatrudnienia 30 uczniów (1K/29M) przez ukończenie staży zawodowych do 31.08.2017. Grupa docelowa pr. to uczniowie szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe, w wieku 18-21 lat, uczący się w systemie dziennym, z wykształceniem gimnazjalnym, zamieszkujących w woj. Warmińsko-Mazurskim. Liczebności i podział gr. docelowej: 30 uczniów(1K/29M) z ZME – Technikum Elektryk i Mechanik w Olsztynie, woj. Warmińsko-Mazurskie. 15 uczniów z Elektryk (w 1 tym 1K) i 15 uczniów z Technikum Mechanik. Dla uczniów zostaną zorganizowane kursy z komptetencji miękkich, kursy zawodowe oraz staże zawodowe u pracodawców/przedsiębiorców zgodnie z kierunkami kształcenia. Staże oraz kursy są silnie ukierunkowane na dostosowanie przyszłych absolwentów do potrzeb regionalnego rynku pracy, wzmocnią ich zdolność i atrakcyjność do zatrudnienia poprzez dodatkowe umiejętności praktyczne. Staże będą odbywać się w rzeczywistych warunkach pracy. Praktyki i staże zacieśnią współpracę pomiędzy ZSME a regionalnymi pracodawcami, szkoła będzie mogła lepiej reagować na potrzeby pracodawców i dostosować ofertę eduk. do regionalnego rynku pracy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.