Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

„Rozwój i rozbudowa e-usług zasobu geodezyjnego i kartograficznego miasta Elbląg”

nazwa beneficjenta
GMINA MIASTO ELBLĄG
wartość projektu
3 499 510,00 zł
dofinansowanie z UE
2 962 012,00 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
m. Elbląg
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt polega na budowie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej poprzez rozwój i integrację danych przestrzennych oraz rozbudowę platform informacji przestrzennej, jak również poprzez digitalizację, harmonizację i uzupełnienie baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, prowadzonych przez Prezydenta Miasta Elbląga. Inwestycja usytuowana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, przy ul. Łączności 1. Projekt swoim zakresem obejmuje realizację następujących działań: 1. rozbudowę oprogramowania do świadczenia e-usług, 2. uzupełnienie repozytorium materiałów zasobu poprzez skanowanie i archiwizację materiałów PZGiK przechowywanych dotychczas w postaci nieelektronicznej – digitalizacja materiałów zasobu, 3. modernizację Bazy Danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB), 4. utworzenie Bazy Danych Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT) poprzez dostosowanie do obowiązujących przepisów, 5. utworzenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT500), 6. inwentaryzację i modernizację Bazy Danych Szczegółowej Osnowy Geodezyjnej z poszerzeniem jej funkcjonalności. W wyniku realizacji projektu powstanie 15 e-usług o stopniu dojrzałości 3, skierowanych do obywateli, przedsiębiorców i instytucji. W celu ich utworzenia niezbędna jest modernizacja powiatowych baz danych. W projekcie przewiduje się zakup niezbędnych środków trwałych oraz nadzór w projekcie – Inżynier kontraktu. Projekt ma na celu usprawnienie funkcjonowania administracji, wzmocnienie stopnia cyfryzacji instytucji publicznych, rozwój usług publicznych w zakresie tworzenia nowych e-usług. Efektem realizacji projektu będzie system informacji przestrzennej, generujący usługi w formie elektronicznej, co wpłynie na efektywniejszą komunikację zarówno dla interesariuszy, jak i dla pracowników urzędu. W związku z powyższym projekt wpisuje się w cel szczegółowy Działania 3.1 RPOWiM: Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.