Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Purda-Gmina inteligentnych e-usług

nazwa beneficjenta
GMINA PURDA
wartość projektu
2 727 869,00 zł
dofinansowanie z UE
1 855 570,03 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest cyfryzacja administracji publicznej poprzez wdrożenie wysokiej jakości e-usług publicznych w Gminie Purda. Projekt przewiduje zakup n/w urządzeń oraz usług elektronicznych: 1. Moduły teletransmisji danych: Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–1111 szt. Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–1067 szt. Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–30 szt. Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–34 szt. Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–5 szt. Moduły teletransmisji danych z montażem i układem pomiaru wody–3 szt. 2. System nadzoru telemetrii nieograniczona liczba użytkowników 3.Wartości niematerialne i prawne: Pakiet 11 usług elektronicznych opisanych w koncepcji projektu oraz aplikacja mobilna dla mieszkańców gminy – 11 szt. 4. Zakup sprzętu informatycznego: Zakup serwera do obsługi e-usług – 1 Wyposażenie 4 stanowisk komputerowych w komputery osobiste Etapy realizacji projektu: – złożenie wniosku o dofinansowanie – podpisanie umowy o dofinansowanie – wybór wykonawcy zgodnie z PZP – zawarcie umowy z wykonawcą i rozpoczęcie prac – realizacja prac zgodnie z założonym harmonogramem – zakończenie projektu i podpisanie protokołu końcowego – końcowe rozliczenie projektu sposób wdrażania zakr. rzeczowego: -podpisanie umowy -realizacja prac/wdrożenia -odbiór końcowy i podpisanie prot. Proj. wpisuje się w założenia wpisane w SzOOP RPOWWM Cel tematyczny 2 – Zwiększenie dostępności, stopnia wykorzystania i jakości technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK). Rozwój usług świadczonych przez instytucje publiczne, w tym np. administrację samorządową jest wyzwaniem w okresie programowania 2014-2020. Wymaga ono tworzenia i wdrażania narzędzi elektronicznych, pozwalających na informatyzację obiegu dokumentów i danych oraz prowadzenie procedur administracyjnych za pośrednictwem Internetu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.