Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfrowy Olsztyn

nazwa beneficjenta
GMINA OLSZTYN
wartość projektu
27 402 365,78 zł
dofinansowanie z UE
22 602 101,49 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
m. Olsztyn
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt „Cyfrowy Olsztyn” jest kolejnym etapem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Gminy Olsztyn (Urzędu Miasta Olsztyna) oraz jednostek podległych o nowe rozwiązania systemowe, aplikacyjne oraz sprzętowe, zapewniające możliwość wdrożenia jakościowo nowych, elektronicznych usług publicznych, wspomagających realizację zadań ustawowych będących w kompetencji Gminy Olsztyn. W ramach projektu Wnioskodawca będzie realizował następujące zadania tj.: Wdrożenie Platformy Zamówień Publicznych, Wdrożenie Zintegrowanej Platformy Finansowej, Powołanie Centrum Usług Wspólnych Informatycznych, Wykonanie e-usług edukacyjnych, Wykonanie e-usług geodezyjnych, Podniesienie poziomu istniejących usług poprzez dodanie płatności online, Centralna kartoteka kontrahentów, Integracja z szyną danych SOA/ESB, Szkolenia, Zakup 6 wydajnych serwerów fizycznych, Zakup 12 licencji Avamar DPS, Rozszerzenie pojemności Systemu Backup, Rozbudowa systemu 2 macierzy, Zakup 12 licencji systemu wirtualizacji z 5 letnim wsparciem, Zakup infrastruktury sieciowej, Wdrożenie procesów zgodnych z normą ISO 20000, Zakup systemu do obsługi HELPDESK, Zakup systemu do zarządzania infrastrukturą AD, Zakup i dostawa urządzenia rozbudowującego firewall do klastra, Zakup i dostawa routing engine wraz z wdrożeniem, Zakup i dostawa systemu macierzy wraz z urządzeniami, Wykonanie portalu „ Nabór online”, Rozbudowa systemu kopii zapasowych. Projekt wpisuje się w założenia wpisane w SzOOP RPOWWM Cel tematyczny 2 – Zwiększenie dostępności, stopnia wykorzystania i jakości technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK). Rozwój usług świadczonych przez instytucje publiczne, w tym np. administrację samorządową jest wyzwaniem w okresie programowania 2014-2020. Wymaga ono tworzenia i wdrażania narzędzi elektronicznych, pozwalających na informatyzację obiegu dokumentów i danych oraz prowadzenie procedur administracyjnych za pośrednictwem Internetu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.