Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup Specjalistycznego Samochodu Ratowniczo-Gaśniczego na potrzeby OSP Dobre Miasto

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA DOBRE MIASTO
wartość projektu
909 630,00 zł
dofinansowanie z UE
680 000,00 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
bartoszycki
braniewski
działdowski
elbląski
ełcki
giżycki
gołdapski
iławski
kętrzyński
lidzbarski
m. Elbląg
m. Olsztyn
mrągowski
nidzicki
nowomiejski
olecki
olsztyński
ostródzki
piski
szczycieński
węgorzewski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
5.4. Zapobieganie i zarządzanie ryzykiem
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest zakup 1 szt. samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem oraz 2 kompletów sprzętu wykorzystywanego przy akcjach ratowniczych. Zakupiony przez Gminę pojazd zostanie przekazany do użytkowania dla OSP Dobre Miasto (11-040 Dobre Miasto, ul.Kościuszki 2D) a zakupiony sprzęt dla OSP w: Dobrym Mieście, Praslitach (11-040 Praslity). Terenem oddziaływania projektu jest teren województwa warmińsko-mazurskiego, w którym powyższe jednostki uczestniczą w zdarzeniach mających negatywny wpływ na środowisko regionu. Zakres projektu został przeanalizowany pod kątem występujących potrzeb inwestycyjnych. W wyniku przeprowadzonej analizy wariantów ( Zał.1 SW) wybrano rozwiązanie zabezpieczające w sposób optymalny Warmię i Mazury przed wystąpieniem i skutkami klęsk żywiołowych i katastrof ekologicznych, co w pełni wpisuje się w założenia celu oraz typu projektu (Wyposażenie i wzmocnienie służb ratowniczych) SzOOP RPO WWM, wypełniając: Wskaźnik produktu: Liczba jednostek służb ratowniczych doposażonych w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof – 2 szt. W realizację projektu zaangażowano Gminę jak i jednostki OSP. Gmina odpowiada za: przygotowanie i przeprowadzenie przetargu, podpisanie umowy, odbiór techniczny sprzętu i rozliczenie z dostawcą, promocję, monitorowanie przebiegu projektu, rozliczenie dotacji, przekazanie w użyczenie sprzętu OSP. Do zadań jednostek OSP należy: promocja projektu i realizacja zadań merytorycznych projektu. Zapewnieniem wkładu własnego (15%) zajmie się Gmina, zostanie on pokryty ze środków własnych wnioskodawcy. Realizacja projektu zwiększy bezpieczeństwo mieszkańców województwa, podniesie zdolności operacyjne jednostek straży pożarnej i pozwoli na podjęcie szybkiej i skutecznej akcji ograniczającej skutki awarii, katastrof i klęsk żywiołowych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.