Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój działalności eksportowej firmy TRANSPAK na rynkach zagranicznych

kategoria
nazwa beneficjenta
ZBIGNIEW GRAJEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "TRANSPAK"
wartość projektu
606 285,97 zł
dofinansowanie z UE
405 459,93 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
śremski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.4. Internacjonalizacja gospodarki regionalnej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Realizacja projektu będzie polegać na realizacji działań eksportowych określonych w PRE dla firmy TRANSPAK. Okres realizacji: 19.10.2015-23.06.2017.Wnioskodawca planuje eksport usług z zakresu konfekcjonowania, pakowania i etykietowania: usług copackingu; usług copackingu w kontrolowanych warunkach termiczno- logistycznych (system RFID), opakowania i pakowanie wyrobów przemysłowych i spożywczych, magazynowanie, eko-opakowania,usług konfekcjonowania produktów sypkich.Zakres projektu obejmuje 5 zadań mających na celu pozyskanie kontrahentów na rynkach zagranicznych(niemieckim, brytyjskim, duńskim i szwedzkim):•doradztwo i opracowania w zakresie wdrożenia nowych modeli biznesowych•poszukiwanie partnerów na rynkach docelowych•doradztwo w zakresie strategii finansowania przedsięwzięć eksportowych i działalności eksportowej•wsparcie inwestycyjne w zakr. dostosowania produktów/usług do wymogów na rynkach docelowych(4 szt.ŚT)•udział w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy (Packaging innovations Hamburg 23-24.06.2016 i PackagingInnovations Berlin 5-6.04.2017). Produkty projektu:•Liczba (L.) przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie–1 szt.(2017r.)•L. przedsiębiorstw otrzymujących dotacje–1 szt.(2017r.)•Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie dla przedsiębiorstw (dotacje)–200826,04zł (2015-32667,72zł;2016-39127,24zł;2017-129031,08zł)•L. przedsiębiorstw wspartych w zakresie internacjonalizacji działalności–1szt.(2017r.)•L. przedsiębiorstw wsparta w zakresie doradztwa specjalistycznego–1szt.(2017 r.)•L. przedsiębiorstw, które wprowadziły zmiany organizacyjno-procesowe–1szt.(2017 r.)•L. zakupionych środków trwałych–4 szt.(2015 r.- 3 szt, 2016 r.- 1szt.)(zad.1)•L. zleconych analiz opracowań–3 szt.(2017 r.-3 szt)(zad.4)•L. dostosowanych produktów/usług–6 szt.(2016 r.)(zad.1)•L. godzin doradztwa–560h(2017 r.)(zad.2 i 3)•L. imprez targowo wystawienniczych, w których beneficjent brał udział jako wystawca–2szt.(2016 r.-1szt, 2017 r.-1szt)(zad.5)

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.